Actie Rabo ClubSupport

De actie Rabo ClubSupport van de Rabobank heeft onze vereniging een bedrag van € 567,68 opgeleverd. Het geld zal worden gebruikt om extra vitrines en ladenkasten aan te schaffen.

De Historische Vereniging Zweeloo bestaat al sinds 1988. In de 32 jaren daarna heeft de vereniging heel wat voorwerpen geschonken gekregen. Door de beperkte ruimte kunnen al deze voorwerpen moeilijk voor het publiek zichtbaar en toegankelijk gemaakt worden. Waardoor ze nu veelal “achter de schotten” uit het zicht verdwijnen.
Extra vitrines en ladenkasten kunnen een deel van de oplossing zijn. Het toegezegde bedrag zal dan ook hiervoor worden bestemd.

Uiteraard willen wij iedereen bedanken die op de Historische Vereniging Zweeloo heeft gestemd. Hartelijk bedankt!