1e ronde bezorging “Sweel en de Zweelers” afgerond, 2e ronde volgt binnenkort

Afgelopen week is de Historische Vereniging Zweeloo gestart met het persoonlijk bezorgen van “Sweel en de Zweelers”, het ruim 300 pagina’s tellende boek over de geschiedenis van Aalden, Benneveld, Meppen, Wezup, Wezuperbrug en Zweeloo. Kortweg de voormalige gemeente Zweeloo. U zult het misschien gemerkt en/of gehoord hebben.

Helaas is het niet mogelijk om iedereen nu al van één of meerdere boeken te voorzien. De belangstelling voor “Sweel en de Zweelers” was de afgelopen tijd dermate overweldigend, dat de eerste druk van 400 exemplaren binnen korte tijd volledig uitverkocht was.

Inmiddels is de opdracht voor de tweede druk (500 exemplaren) naar de drukker. De verwachting is dat eind oktober deze boeken geleverd worden. Mocht u afgelopen week nog geen boek(en) ontvangen hebben, dan zult u dus nog heel even geduld moeten hebben. Het bestuur van de Historische Vereniging Zweeloo vraagt om uw begrip hiervoor.

“Sweel en de Zweelers” is binnenkort ook te koop bij de Drentse boekhandel, de Welkoop en het TIP kantoor in Aalden. Natuurlijk kunt u ook bellen met de Historische Vereniging Zweeloo (0591-371776 en/of 06-25092928), email: hvsweel@hotmail.com.